Založ si blog

Archív: december, 2021

Môj anjelik

Anjelik môj príď volá moja duša a naplň môj deň nehou.. si stále somnou a svojím krídlom pohladiť ma smieš. Ty anjelik môj ty všetko vieš a môjmu srdiečku rozumieš. Iba ty zapáliť krásu v mojom vnútri vieš. Vrav tie krásne slová nech znejú v mojej duši . nech ťa cítim dňom i nocou v svojom bytí keď si tu moje srdiečko to tuší. Ked voláš svojho […]

Pokračovanie článku

Príď

Príď Vianočná chvíľa a poteš tých… všetkých tých čo vravia tá sviatočná chvíľa príď. Poteš všetko čo opäť smutné býva čo v hĺbke srdca spomienky ukrýva.. ukrytá pred niečím čo mlčí v pozadí ,ale ak pochopíš ona to prezradí. Pohladi ťa zakryje krídlom anjela tak volám k tej chvíli príď. Šťastné a Veselé všade vôkol teba […]

Pokračovanie článku

Buď šťastný

Buď šťastný a vďačný za všetko čo máš. Buď šťastný za chvíle ktoré v láske a pokore zažívaš. Vďakou poistí aj život svoj to sa Ti v ňom vráti a budeš silný tomu ver .. to v rajskej kráse dá Ti. Prídeš nato tomu ver, že vďačnosťou zem dýcha a preto volám.. nech ťa neomotá tá svetská pýcha. Povedz jej už ťa tu viac netreba ja verím,žijem […]

Pokračovanie článku

Sebaláska

Sebaláska nie pýchou znie to pocit v Tebe zvoní zvonom nebeským iba Tí nič nepovie. Nepovie Ti pyšný buď, ale k sebe tú krásnu lásku vypestovať skús. Je krásna a pristane Tvojej duši. Pohlaď dlaňou svoju dlaň nech zázrak zrodí Tvoje bytie.. úver slovám čo v Tebe odznejú hlasom Tvojím on sa k Tebe vinie.. Priviň ho s nehou ,ktorú v sebe nosíš.. ver […]

Pokračovanie článku

Život

Spievajme pieseň vďaky za život krásy v očiach žiar.. oceánom šťastia výri ten známy svetly jas. Cítime predsa ten známy hlas, hlas volajúci živým kvetom ruže čo ochrani nás. Všetko sa v živote zrodi zrkadlom cistych myšlienok našich drahych mám. Draha mamka život dala nám náručou lásky a tepla túlila si nás S vďakou srdiečka za širi úsmev našich […]

Pokračovanie článku

Kniha života

Otvor knihu života a vlej tam krásu… harmóniu duše ona odvďačí sa. Pišeš životnú svoju púť a pre ňu tu vždy v laske buď… Obzrieš sa?? Nemusiš sa báť.. to len život ťa naucil žit a v láske milovať. Chceš anjelsku žiťia púť? Tak k svojej nežnej duši vždy otvorená buď. Počúvaj melódiu spevu tvojho aj zraneného vnútra to ukáže Ti […]

Pokračovanie článku

Vianočná láska

S láskou žijeme s láskou sme prepleteni tvárou v tvár. Davame jej krásu krídel anjelskych a viera nás nesie v diaľ. Som s laskou spojená, žijem s ňou.. Prichádzam nato aký je ten pocit krásny a oddavam sa iba snom. Keď sník vletí motýlim vánkom v dušu našu..ukáže nam tu cestu ciest.. Vydajme sa po nej s láskou večnou, ktorá žiari hviezdou nekonečnou. […]

Pokračovanie článku

Vločka šťastia

Sneží a vôkol nadhera sa túžbou zmaha.. Poď a vychutnavaj si tu krásu urcite neostaneš bez užasu.. Krasou zasnežených rán sa smeje duša naša ved pohlad ju nech vnima zas. Sme šťastní s vločkou sneznou ,ktora svetlom žiari. Dá nam pkkoj a radosť v tvari. Davajme naším túžbam krídla vtačich rán a majme lasku v srdci nasich mám.. Usmev zažiar daj nám nadej .. nech sa […]

Pokračovanie článku

Mama

Dnešný deň, ja viem co povedat by som mala v pokore povedat slova mami dakujem a hore pritom zdvihnut zrak dnes 12 rokov uplynulo co zbohom si nam vsetkym dala a v mojom srdci ostal bôľ. S laskou k Tebe volam dakujem Ti mami ako si ma vychovala.. vela slz som vyronila kym som pochopila co pochopit som mala a preto teraz s laskou, uctou dviham svoje oči k nebu a volam dakujem za zivot […]

Pokračovanie článku

Hviezdička

Uz volám po kráse života čo spasí duše naše. Oslepí naše zvučné volanie…žiarom hviezdy z neba a osloví srdiečka vaše. Si svetlom duše čo osvieti cestu našu ..tak zdvihni lasku .Počúvaj šepot v hĺbke srdca a povznes ju k nám a spievaj vôňou piesen našu. Naše očka hladia jemnosťou živych ,motýlich poznani a veria večnostou svetla v kráse našich hlasnych […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

ONLINE: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

Tankom Abrams sa na Ukrajine nedarí. Vyskúšajú ruskú korytnačiu taktiku?

28.04.2024 06:00

Ukrajina dostala od USA 31 tankov Abrams M1A1. O päť už prišla a ďalšie tri boli poškodené.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 19300x
Priemerná čítanosť článkov: 1016x

Autor blogu

Kategórie