Založ si blog

Život

zdroj obr.: pixabay

 

Spievajme pieseň vďaky za život krásy v očiach žiar..

oceánom šťastia výri ten známy svetly jas.

Cítime predsa ten známy hlas,

hlas volajúci živým kvetom ruže čo ochrani nás.

 

Všetko sa v živote zrodi zrkadlom cistych

myšlienok našich drahych mám.

Draha mamka život dala nám náručou lásky a tepla túlila si nás

S vďakou srdiečka za širi úsmev našich spomienok a laska veľká je.

 

O pozehnanie do zivota draha mamka prosím

v mojom srdiečku ťa navždy nosím..

Duhou píšem do duše o laske žiťia a verím v krasne plody čo laska duší dava nám.

Chránim si cestičku k nej a v srdiečku svetielko mam.

 

Natahuhem ruku a zelam si cítit ten nádherný cit žiaru ,cit lasky plny živých krás..

životom omameni s láskou spojení..

sme vierou a laskou svetlym požehnaním duše. Niťou zlatou v srdci nasich drahych mám.

uvyjme vencek vďaky co radosťou je nam.

 

Najkrajšie je narodenie a či vari cely zivot naš ??

Dufaš, veriš ,ale pride čas ked obimeš ten pocit co driemal v nás.

Ten pocit nežne zavola a da Ti svetla radost

pokoj duše co ta volal po cely čas.

Svetlo

08.03.2022

Žiar vôkol seba vidíš a vieš čo to znamená?? To Boh ti dáva svoje božie znamenia.. zastav sa na chvíľu prijímaj to božie čo má byť v nás a otvor srdce v lásku všetkých vás. Pocujes ten zvon čo zvoní v žiari nebeských krás? To svetlo nebeskou žiarou prišlo k nám ,aby nám dalo pocit krásy neba a požehnanie ktoré aj ja v svojej duśi už mám. Prijmi to božie [...]

Pre lásku

07.03.2022

Len nebo vie čo povie duša naša a prikryje ju laskou.. moja duša volá..staň sa mojim krídlom čo chyba nám dvom. Pozeram do neba a myslím na Teba . Viem mal si sa pre mňa narodiť a spolu so mnou pre nebesku lásku žiť. Ja viem čo sa to deje.. moje srdiečko sa čistou láskou chveje. Si anjel s krídlami si anjel čo skrášľuje moje dni. Si anjel s krídlom ktoré k môjmu [...]

V rytme lásky

25.02.2022

Anjelik s Božím vedením spojil vaše cesty… otvoril srdiečka pre krásu čistoty čo v ich duši skryl. Ved cítiš to v dnešný deň tú nádheru v ich spoločnej žitia púti. Daj mu ruku dá Ti svoju … pre Vašu lásku a pre ňu s láskou ži. Ved ona kráľovnou tvojho srdca je a dnes ti svoje Áno NAVŽDY daruje. Ochraňuj ich Pane daj im cítiť zázrak čo dávaš [...]

migranti

Členské krajiny EÚ definitívne chválili nový pakt o migrácii a azyle

14.05.2024 12:39, aktualizované: 13:05

Proti všetkým častiam migračného paktu hlasovali Maďarsko a Poľsko, niektoré z predpisov nepodporili ani Slovensko či Rakúsko.

Nemocnica, pohotovosť

Poslanci okresali detské pohotovosti, zatvárať budú už o ôsmej večer

14.05.2024 12:32

Nová legislatíva upravuje aj ordinačné hodiny pediatrov v bežných ambulanciách.

Marcela Kosová

Mazákovo miesto je obsadené, novou šéfkou Súdnej rady sa stala sudkyňa Kosová

14.05.2024 11:56, aktualizované: 12:05

Najvyššie miesto v Súdnej rade obsadila bratislavská sudkyňa.

poľsko, baňa

Po závale v uhoľnej bani zahynuli dvaja baníci, ďalší je nezvestný

14.05.2024 11:30, aktualizované: 12:49

Dvanásť pracovníkov sa zranilo. K závalu došlo skoro ráno približne 870 metrov pod zemou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 19385x
Priemerná čítanosť článkov: 1020x

Autor blogu

Kategórie