Založ si blog

Mama

Zdroj obr.: Pixabay

Zdroj obr.: Pixabay

 

Dnešný deň, ja viem co povedat by som mala v pokore povedat slova mami dakujem a hore pritom zdvihnut zrak dnes 12 rokov uplynulo co zbohom si nam vsetkym dala a v mojom srdci ostal bôľ. S laskou k Tebe volam dakujem Ti mami ako si ma vychovala..

vela slz som vyronila kym som pochopila co pochopit som mala a preto teraz s laskou, uctou dviham svoje oči k nebu a volam dakujem za zivot ,ktory si mi dala.

kazdy raz pochopi co je smutok v srdiecku mat a na lasku mamkinu navzdy spominat..po tvojom odchode ostala diera…ktora sa uz trochu zahojila a slniecko svieti zas..

posielam po kridlach anjelov tieto slova ,ktore su v mojom srdiecku vyryte..a viem,ze k tebe doletia a budu pred tebou navzdy odkryte. Mami milujem ta navzdy a objim ma anjelskym kridlom zhora a ja poviem ďakujem

Svetlo

08.03.2022

Žiar vôkol seba vidíš a vieš čo to znamená?? To Boh ti dáva svoje božie znamenia.. zastav sa na chvíľu prijímaj to božie čo má byť v nás a otvor srdce v lásku všetkých vás. Pocujes ten zvon čo zvoní v žiari nebeských krás? To svetlo nebeskou žiarou prišlo k nám ,aby nám dalo pocit krásy neba a požehnanie ktoré aj ja v svojej duśi už mám. Prijmi to božie [...]

Pre lásku

07.03.2022

Len nebo vie čo povie duša naša a prikryje ju laskou.. moja duša volá..staň sa mojim krídlom čo chyba nám dvom. Pozeram do neba a myslím na Teba . Viem mal si sa pre mňa narodiť a spolu so mnou pre nebesku lásku žiť. Ja viem čo sa to deje.. moje srdiečko sa čistou láskou chveje. Si anjel s krídlami si anjel čo skrášľuje moje dni. Si anjel s krídlom ktoré k môjmu [...]

V rytme lásky

25.02.2022

Anjelik s Božím vedením spojil vaše cesty… otvoril srdiečka pre krásu čistoty čo v ich duši skryl. Ved cítiš to v dnešný deň tú nádheru v ich spoločnej žitia púti. Daj mu ruku dá Ti svoju … pre Vašu lásku a pre ňu s láskou ži. Ved ona kráľovnou tvojho srdca je a dnes ti svoje Áno NAVŽDY daruje. Ochraňuj ich Pane daj im cítiť zázrak čo dávaš [...]

Hlinkova garda, Hlinkova mládež

Na jarmoku predával drevené srdcia s heslami Hlinkovej gardy. Muža obžalovali z extrémizmu

06.05.2024 15:25

Obvinený navyše na facebooku šíril rôzne extrémistické materiály obsahujúce heslá potláčajúce ľudské práva a slobody.

pas, cestovanie, cestovný pas, slovensko, slovený pas, peniaze, turistika, dovolenka, zahraničie, passport,

Žiadali ste o pas? Štát vám ho nedodá ani do 30 dní. Odporúča cestovať na občiansky preukaz

06.05.2024 15:00

Ministerstvo vnútra po nápore žiadostí zo začiatku roka stále nedokáže vo všetkých prípadoch dodržať lehotu.

Strážske, búrka

Na západnom a strednom Slovensku treba v pondelok poobede počítať s búrkami

06.05.2024 14:45

Meteorológovia varujú, že búrky môže sprevádzať prudký lejak s intenzitou 20 až 30 milimetrov za polhodinu.

Francúzsko Čína Prezident Návšteva Si Ťin-pching

EÚ sa spolieha na Čínu, Si Ťin-pchingovi dohováral Macron aj Leyenová. Zatlačí Peking na Putina?

06.05.2024 14:25, aktualizované: 14:43

Von der Leyenová povedala, že EÚ ráta s tým, že Čína zatlačí na Rusko, aby ukončilo vojnu na Ukrajine.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 19340x
Priemerná čítanosť článkov: 1018x

Autor blogu

Kategórie