Založ si blog

Môj anjelik

Zdroj obr.: pixabay

 

Anjelik môj príď volá moja duša a naplň môj deň nehou..

si stále somnou a svojím krídlom pohladiť ma smieš.

Ty anjelik môj ty všetko vieš a môjmu srdiečku rozumieš.

Iba ty zapáliť krásu v mojom vnútri vieš.

 

Vrav tie krásne slová nech znejú v mojej duši .

nech ťa cítim dňom i nocou v svojom bytí keď si tu moje srdiečko to tuší.

Ked voláš svojho anjela on vie čo láskou zohreje Ti ..

to srdce nehou zavolá sprevádzaj má na mojej púti.

 

Prijmime nášho anjela s pokorou a láskou ktorý patrí nášmu žitiu

a dá svetlo lásky jas nášmu celému vznešenemu bytiu ..

vieš čo nebeskou niťou je z neba prepletené??

To naše spoločné chvíle s anjelom sú predsa nehou vyzdobené.

 

Anjelicek môj daj čistotu a krásu mojim dňom.

Chcem kráčať ,dýchať spolu s Tebou a oddávať sa tej kráse snov..

Ten sen sa premení ma úsmev v našej tvári

a ja poviem a nahlas skryknem Ďakujem.

 

Zahaľ má zamatovym krídlom po celý môj čas

buď mi ockom buď mi mamou po celý žitia čas.

Sú anjelmi tak ako ty strážia má a želajú si môj úsmev čistých rán

tak prosím od zlého ma chráň.

Daj nežnosť mojej duši tá žije pre nehu a lásku zas.

Svetlo

08.03.2022

Žiar vôkol seba vidíš a vieš čo to znamená?? To Boh ti dáva svoje božie znamenia.. zastav sa na chvíľu prijímaj to božie čo má byť v nás a otvor srdce v lásku všetkých vás. Pocujes ten zvon čo zvoní v žiari nebeských krás? To svetlo nebeskou žiarou prišlo k nám ,aby nám dalo pocit krásy neba a požehnanie ktoré aj ja v svojej duśi už mám. Prijmi to božie [...]

Pre lásku

07.03.2022

Len nebo vie čo povie duša naša a prikryje ju laskou.. moja duša volá..staň sa mojim krídlom čo chyba nám dvom. Pozeram do neba a myslím na Teba . Viem mal si sa pre mňa narodiť a spolu so mnou pre nebesku lásku žiť. Ja viem čo sa to deje.. moje srdiečko sa čistou láskou chveje. Si anjel s krídlami si anjel čo skrášľuje moje dni. Si anjel s krídlom ktoré k môjmu [...]

V rytme lásky

25.02.2022

Anjelik s Božím vedením spojil vaše cesty… otvoril srdiečka pre krásu čistoty čo v ich duši skryl. Ved cítiš to v dnešný deň tú nádheru v ich spoločnej žitia púti. Daj mu ruku dá Ti svoju … pre Vašu lásku a pre ňu s láskou ži. Ved ona kráľovnou tvojho srdca je a dnes ti svoje Áno NAVŽDY daruje. Ochraňuj ich Pane daj im cítiť zázrak čo dávaš [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 19298x
Priemerná čítanosť článkov: 1016x

Autor blogu

Kategórie