Založ si blog

Hviezdička

Uz volám po kráse života čo spasí duše naše. Oslepí naše zvučné volanie…žiarom hviezdy z neba a osloví srdiečka vaše. Si svetlom duše čo osvieti cestu našu ..tak zdvihni lasku .Počúvaj šepot v hĺbke srdca a povznes ju k nám a spievaj vôňou piesen našu.

Naše očka hladia jemnosťou živych ,motýlich poznani a veria večnostou svetla v kráse našich hlasnych volani.. Žiar hviezdička pekna v očkach naších a srdiečka nam chráň. Zalej krasou ,teplym svetlom v očkach hviezdičky ,aby sme mali ten krasny pocit nehy snaď.

Som svetlom a jasom srdca ..krásou čistú tvár k bozim rukám dviham ..s vdakou žiadam s vďakou vstávam a aj liham ..volam boží hlas. Si mojím darom si mojim svetlom si mojou láskou..tak príď a ži v nás Bud pri mne Boze v kazdy čas.

Žijem v láske a pre lásku čo znáša harmoniu duše a preto moje srdiečko chce zit a lietať v laske kazdy čas..ten čas co je v každom z nás sa na pieseň srdca premeni ved volá v každom z nás. Vytvorim mu miesto a počkam na ten krasny a spravny čas.

 

 

Svetlo

08.03.2022

Žiar vôkol seba vidíš a vieš čo to znamená?? To Boh ti dáva svoje božie znamenia.. zastav sa na chvíľu prijímaj to božie čo má byť v nás a otvor srdce v lásku všetkých vás. Pocujes ten zvon čo zvoní v žiari nebeských krás? To svetlo nebeskou žiarou prišlo k nám ,aby nám dalo pocit krásy neba a požehnanie ktoré aj ja v svojej duśi už mám. Prijmi to božie [...]

Pre lásku

07.03.2022

Len nebo vie čo povie duša naša a prikryje ju laskou.. moja duša volá..staň sa mojim krídlom čo chyba nám dvom. Pozeram do neba a myslím na Teba . Viem mal si sa pre mňa narodiť a spolu so mnou pre nebesku lásku žiť. Ja viem čo sa to deje.. moje srdiečko sa čistou láskou chveje. Si anjel s krídlami si anjel čo skrášľuje moje dni. Si anjel s krídlom ktoré k môjmu [...]

V rytme lásky

25.02.2022

Anjelik s Božím vedením spojil vaše cesty… otvoril srdiečka pre krásu čistoty čo v ich duši skryl. Ved cítiš to v dnešný deň tú nádheru v ich spoločnej žitia púti. Daj mu ruku dá Ti svoju … pre Vašu lásku a pre ňu s láskou ži. Ved ona kráľovnou tvojho srdca je a dnes ti svoje Áno NAVŽDY daruje. Ochraňuj ich Pane daj im cítiť zázrak čo dávaš [...]

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 19280x
Priemerná čítanosť článkov: 1015x

Autor blogu

Kategórie