Založ si blog

V láske

Počuješ ako láska všade víťazí??Počuješ tie tony krásy a oázy??

Počuješ ten krásny svet a spev lásky v nás??

Chyť má za ruku a zastav čas..

anjelská láska je navždy v nás.

 

Srdiečko sa v láske kúpe , anjelsky chor z neba znie…

dáš mi srdce dám ti svoje a to našej láske odpovie.

Anjelik bielou farbou píše tam hore na nebi

ako láska žiari keď čistou je.

 

Chraň čistotu lásky a vzdávaj vďaku zas ona pošepne ti asi,

že sa nebeským krásam podobáš.

Jej vôňa sa šíri svetom tak anjelskym závojom ju chraň a daj jej pocit nehy

,anjelského pokoja a podobu anjela jej dáš.

Svetlo

08.03.2022

Žiar vôkol seba vidíš a vieš čo to znamená?? To Boh ti dáva svoje božie znamenia.. zastav sa na chvíľu prijímaj to božie čo má byť v nás a otvor srdce v lásku všetkých vás. Pocujes ten zvon čo zvoní v žiari nebeských krás? To svetlo nebeskou žiarou prišlo k nám ,aby nám dalo pocit krásy neba a požehnanie ktoré aj ja v svojej duśi už mám. Prijmi to božie [...]

Pre lásku

07.03.2022

Len nebo vie čo povie duša naša a prikryje ju laskou.. moja duša volá..staň sa mojim krídlom čo chyba nám dvom. Pozeram do neba a myslím na Teba . Viem mal si sa pre mňa narodiť a spolu so mnou pre nebesku lásku žiť. Ja viem čo sa to deje.. moje srdiečko sa čistou láskou chveje. Si anjel s krídlami si anjel čo skrášľuje moje dni. Si anjel s krídlom ktoré k môjmu [...]

V rytme lásky

25.02.2022

Anjelik s Božím vedením spojil vaše cesty… otvoril srdiečka pre krásu čistoty čo v ich duši skryl. Ved cítiš to v dnešný deň tú nádheru v ich spoločnej žitia púti. Daj mu ruku dá Ti svoju … pre Vašu lásku a pre ňu s láskou ži. Ved ona kráľovnou tvojho srdca je a dnes ti svoje Áno NAVŽDY daruje. Ochraňuj ich Pane daj im cítiť zázrak čo dávaš [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 19300x
Priemerná čítanosť článkov: 1016x

Autor blogu

Kategórie