Založ si blog

Volanie duše

zdroj obr.: pixabay

Pytam sa a Ty sa pytaš tiež…

Čo to volanie nám malo dať??

Nevieš??Ja už viem,aby znova rozkvitlo nebo a Zem.

Tak spojme dlane a zvíťazí láska zas…

 

Život je cenným dar a s láskou súvisí…

otvor náruč v teply slnka lúč ..

lupeňom zažiari jeho jasný svit..

tak mu daj ruku ved dýchať smieš. Dychaj volne a s láskou nech všetko súvisí..

 

Smútok ozdobil vsetkym tváre, ale pochopme ,ze svetlo,pokora a láska svetlo dáva..

Náš Pán vola k nám..

tak spojte Vaše dlane a zazrak

sa opäť stane vo Vasich dusiach tomu ver..

 

Cesta s Bohom nás učí miluj…ved milovať sa má 

ved pokoj nam to dáva. 

Pýtaš sa ho prečo?? Lebo laska, pokora má byť v nasej duši..

Tak ži a miluj to predsa vo svojom srdiečku máš..

 

Modli sa to silu a svetlo dáva on neopusti nás…

nájde každej cesty ten správny čas. 

Príde opäť k nam a povie..

Ži s vierou v Boží hlas.

 

Som s Tebou dieťa moje milované..

prijmi moje objatie a ver v tom chaose v novy viery čas. 

Ver v zázrak znamení. Citiš tu vôňu bezpečia??

Ja ano lebo je v mojej bunke kazdy čas .

 

Ak otvoríme brany lásky, porozumenia a pokory 

všetko to zlé nemá v nas miesto bytia..

Prečo??Lebo ten Najvyšší nám svoju náruč záchrany otvoria povie..

žehnam ťa dieťa moje v kazdy čas.

 

Nedovolme smútku, zmätku, bolesti,aby navštívili naše duše 

čo volajú od smädu po láske k vyšinam..

oddajme sa cely Bohu ved svoj liek na nás vylieva ..

počúvaj jeho krehky je hlas.

 

Spojte sa veď hlasny je jeho hlas aj ked krehky..

hlas volá..deti moje milované..

milujte,verte,ze žijem v kazdom z vás. 

Kto verí ožije ako novy lučny kvet v ktorom krása nebies žiari..privonaj a duša sa uzdraví..

 

Chráň si všetko nebeské…

lásku, vieru aj svoju rodinu..

Chráň si steblo trávy a aj svoju Zem po ktorej chodiť smieš..

Vzdavaj vdaku kazdy čas a ver v Božiu hodinu a zazraku v nás. 

 

Anjeli chcú pomôcť v tomto zmätku, chaose

a ukázať správnu cestu a volaniu duše. 

Pýtaš sa ma kde sú????Ved vôkol Teba šíria posvätnú vôňu neba a vravia..

laska spája nás.

Svetlo

08.03.2022

Žiar vôkol seba vidíš a vieš čo to znamená?? To Boh ti dáva svoje božie znamenia.. zastav sa na chvíľu prijímaj to božie čo má byť v nás a otvor srdce v lásku všetkých vás. Pocujes ten zvon čo zvoní v žiari nebeských krás? To svetlo nebeskou žiarou prišlo k nám ,aby nám dalo pocit krásy neba a požehnanie ktoré aj ja v svojej duśi už mám. Prijmi to božie [...]

Pre lásku

07.03.2022

Len nebo vie čo povie duša naša a prikryje ju laskou.. moja duša volá..staň sa mojim krídlom čo chyba nám dvom. Pozeram do neba a myslím na Teba . Viem mal si sa pre mňa narodiť a spolu so mnou pre nebesku lásku žiť. Ja viem čo sa to deje.. moje srdiečko sa čistou láskou chveje. Si anjel s krídlami si anjel čo skrášľuje moje dni. Si anjel s krídlom ktoré k môjmu [...]

V rytme lásky

25.02.2022

Anjelik s Božím vedením spojil vaše cesty… otvoril srdiečka pre krásu čistoty čo v ich duši skryl. Ved cítiš to v dnešný deň tú nádheru v ich spoločnej žitia púti. Daj mu ruku dá Ti svoju … pre Vašu lásku a pre ňu s láskou ži. Ved ona kráľovnou tvojho srdca je a dnes ti svoje Áno NAVŽDY daruje. Ochraňuj ich Pane daj im cítiť zázrak čo dávaš [...]

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 19132x
Priemerná čítanosť článkov: 1007x

Autor blogu

Kategórie